Vår idé

Det svindlar lite lätt vid tanken på när fyra ynglingar 1951 började spisa skivor tillsammans och en dag bestämde sig för att organisera sig och locka fler människor till att njuta av musik. Nu gäller det dock att blicka framåt. Mycket har hänt sista åren och ännu mer är på gång, både vad gäller vår musik och vår organisation.

Stöd jazzen i Kristianstad! Bli medlem!

Du som vill betala medlemsavgift gör sker på bankgiro 728–4839 eller swisha till 123 380 91 42 eller skanna QR koden. Uppge sex första siffrorna i ditt personnummer. Det är också viktigt att du skriver namn och e-post tydligt så att vi kan sända vår info till dig! Medlemskort upphämtas vid ett konsertbesök.

Medlemsavgift är 50 kr/person.

Som medlem får du:
Fri entré till medlemskvällar.
Programinfo till din e-post.
Orkesterjournalen till rabatterat prenumerationspris.
Dessutom försöker vi komplettera med lite annat smått och gott under året för just dig som är medlem. Exempelvis rabatt till konserter med andra arrangörer vi samarbetar med.

Något du undrar över?
Tag kontakt med någon i styrelsen
eller skicka ett mail: info@bluebird.se

bluebird swish.png

Samarbeten och partners

För tillfället har vi regelmässigt samarbeten med, Svensk jazz, Musik i Syd, Studiefrämjandet, Kulturrådet, First Hotel Christian IV, Kristianstad kommun. Se enskilda evenemang för detaljer.

Anchor 1
STYRELSEN